Skip to content

Prenez note que le staff est parti en vacances pis tous les achats effectués à partir du 20 décembre seront postés au retour des fêtes le 6 janvier! Merci 🖤 // Please note that the staff is on vacation, and all purchases made from December 20 onward will be shipped after the holidays on January 6! Thank you 🖤

🦖🦖🦖

À l'achat de 2 CDs et plus, obtiens 25% de rabais sur tous les CDs
CODE PROMO : CD2024

Delivery and Pickup

Here you will find all the information on our deadlines and procedures

What are the processing times?

Order shipments are made on business days only (Monday through Friday). The processing time for your order is 1 to 4 business days . Once your order is picked up by our carrier at our premises, delivery times vary depending on the delivery method selected . This time may vary depending on your delivery address. If this period should be extended for any other reason, we will contact you to notify you.

What are the shipping fees?

Shipping costs depend on the weight, size of the package and the shipping address.

How do I track my package?

Your tracking information will be automatically sent to the email address you provided during your order. If, however, you do not receive this email, we invite you to write to us at channingtatum@bandpromo.ca so that we can communicate it to you.

I missed the delivery of my package, what should I do?

You must go to the location indicated on your delivery company information card as soon as possible.

If your package is not collected from the postal facility near you, it will be returned to us after a certain period of time. If applicable, the return of your package will be charged at your expense.

Do you ship to the United States?

Yes! Please note that customs fees (if applicable) will be billed directly to you and we are not responsible.

Can I do pickup at your location?

Yes perfectly!

** IMPORTANT **

Your order must be collected within 3 months of sending the email confirming that it is ready for collection . After this period, the items will be made available again on the online store and no refund will be issued .

We don't have a lot of storage space and several people have long (or completely) forgotten to collect their order(s) so unfortunately we no longer have the choice to set a limit. So make sure you really have time to stop by our location if you choose the pick-up option and check your spam (we sometimes fall into it)!

Thank you for your understanding.

Bring your order number and your bag!

If you have any questions about pickup, contact us at channingtatum@bandpromo.ca

Politique de retour

Nous acceptons les retours contre note de crédit et échanges de marchandise dans un délai de 7 jours. Prenez note que nous n’effectuons aucun remboursement sur les précommandes. Veuillez aussi noter que les frais d’expédition ne sont pas remboursables.

Dans le but de faciliter le processus de retour, merci de nous contacter préalablement par courriel au channingtatum@bandpromo.ca et de nous informer de votre nom, numéro de facture ainsi que de la raison de votre retour. Nous vous fournirons un numéro de retour et vous pourrez ensuite procéder au renvoi de la marchandise. Pour les retours internationaux, nous vous informerons de la marche à suivre pour faire dédouaner votre retour. Tous frais de dédouanement supplémentaires liés au non-suivi des démarches données vous seront facturés.

Les frais de retour de marchandise sont aux frais du client.

L’échange, l’émission d’une note de crédit ou le remboursement vous sera envoyée dans un délai de 3 jours ouvrables suivant la réception de votre retour.

Nos notes de crédit n’ont pas de date limite d’utilisation, vous êtes donc libre d’en faire usage quand vous le souhaitez, sur le ou les items de votre choix (incluant les items soldés et les items en vente finale).

Seuls les items renvoyés dans leur condition initiale (non portés, sans tache, non-endommagés, sans odeur et avec leur étiquette d’origine intacte) sont admissibles à un retour. Nous nous réservons tous droits de ne pas accepter un retour si celui-ci ne convient pas aux exigences ci-dessus.

Nous prenons le soin d’inspecter attentivement tous les items envoyés à nos clients. Si la marchandise devait s’avérer défectueuse ou endommagée lors de la réception, nous vous prions de nous contacter immédiatement afin que nous puissions vous informer de la procédure de retour et/ou d’échange. Il en va de même si votre commande comporte une erreur de notre part (envoi du mauvais style, mauvaise couleur, grandeur, etc.).